IP-Telefonie voor de zorg

Betrouwbaar. Flexibel. Betaalbaar.

Uw praktijk altijd goed telefonisch bereikbaar met VoIP

Met onze hosted IP-telefonie is uw praktijk altijd goed bereikbaar voor uw patiënten. Een betrouwbare, stabiele telefoonlijn en de uitgebreide functies op de telefooncentrale zijn slechts enkele van de vele voordelen van VoIP.

Is uw baliemedewerker er even niet om de telefoon te beantwoorden? Dat is geen enkel probleem. Een VoIP-telefooncentrale kent diverse mogelijkheden die uw patiënt op een klantvriendelijke manier verder helpen, zoals:

  • Een boodschap met relevante informatie die u automatisch kunt laten afspelen op de door u ingestelde tijden. Een professionele boodschap kunt u door ons laten inspreken.
  • Een antwoordservice waarop de patiënt een bericht kan achterlaten;
  • Een ingesproken boodschap direct afluisteren via het toestel, of uw mobiele telefoon;
  • Doorschakelen naar uw mobiele nummer vanaf de centrale.

U kunt uw bereikbaarheid nog meer vergroten met een tweede internetlijn. Zo is er altijd een back-uptelefoonlijn mocht de eerste lijn uitvallen. Deze back-uplijn kan ook gebruikt worden voor het computernetwerk in de praktijk. Zo blijft u altijd online bij een eventuele calamiteit aan de internetlijn.

Daarnaast biedt IP-telefonie de mogelijkheid gesprekken op te nemen en u hebt de beschikking over een centraal telefoonboek dat u vanaf elk toestel kunt bereiken. Ook vanaf uw mobiel.

Probeer nu één week gratis

Met een VoIP-telefooncentrale beschikt u over een flexibele vorm van zakelijke telefonie op maat die ook nog eens voordelig is:

  • Hebt u meer filialen? Met VoIP belt u gratis en onbeperkt naar uw andere vestigingen
  • Geen langdurige contracten. U kunt per maand opzeggen
  • U betaalt per seconde zodat u alleen betaalt wat u daadwerkelijk verbruikt
  • Per maand kunt u telefoonlijnen op- of afwaarderen. Zo optimaliseert u de bereikbaarheid van uw praktijk en u betaalt nooit te veel.

Nog niet overtuigd? U kunt VoIP een week gratis uitproberen.